Група “Зайчатко”

25.Бер.2018
Група “Зайчатко”

Наші вихователі:   

    Максименко Тетяна Анатоліївна  

 Григорчук Людмила Володимирівна

 

Асистент вихователя:

Василюк Марія Василівна 

Помічник вихователя:

  Красівська Міла Цезарівна

Девіз: 

Ми маленькі зайченята:

Любим бігати, стрибати,

Веселитись, розважатись,

Вмієм в різні ігри гратись.

А ще краще працювати.

І, звичайно ж, дізнаватись

Про нове та все цікаве,

Щоб зростати мудрими,

добрими й кмітливими.

Нас  тут люблять і навчають,

І за нами доглядають.

В групі розміщено предметно – ігрове середовище  так, щоб діти могли вільно, відповідно до своїх смаків і настрою, обирати той чи інший осередок. Вихователі дотримуються таких принципів:

  • раціональність;
  • безпечність;
  • комфортність кожної дитини;
  • активність;
  • урахування закономірностей розвитку дітей.

   Під час навчально-виховного процесу активно використовуються коректурні таблиці, дидактична рамка, мнемо таблиці.

В групі функціонує міні-музей «Бджілка-трудівниця»

Основною метою його створення  в ДНЗ є:

– створити предметно – розвивальне середовище, яке б сприяло формуванню у дітей пізнавального інтересу та естетичного сприймання предметів, об’єктів і явищ навколишньої дійсності;

–   залучення вихованців та їх батьків до участі у формуванні міні – музею;

–  виховувати у дітей повагу до професії пасічника;

– розширювати знання про бджіл, їхнє значення в житті людини;

– павчати дотримуватися основних правил поведінки у природі;

– виховувати екологічно-доцільну поведінку щодо комах, дбайливе і поважне ставлення до бджоли.

      Адже від того, яке зерно ми посіємо в душі дітей у дошкільному віці, таким паростком проросте воно в майбутньому, впливаючи на формування характеру та самосвідомості особистості.

В групі працює гурток «Цей чарівний світ піску»

Основною метою гуртково ї роботи є створення умов для самовираження та самореалізації вихованців у художньо – естетичній діяльності. Робота дітей під час занять гуртка сприяє розвитку їх емоційної та пізнавальної сфер, творчих здібностей та нахилів, вихованню інтересу до світу мистецтва.

  Діти розв’язують творчі завдання як індивідуально, так і парами чи колективно. Парна та колективна зображувальна діяльність значно прискорює процес створення образу, дає змогу дітям навчитися правильно розподіляти завдання, з огляду на вік і здібності кожного, сприяє формуванню комунікативних навичок, вміння домовлятися.

 

 

 

 

 

 

Категорії