
Народження Людини – велике і важке діяння, щаслива і болісно складна праця, яка називається багатозначним і безкінечно оновленим словом “ВИХОВАННЯ”. Кожен з нас усе життя виховує інших і все життя виховується сам – у цій цілеспрямованості й направленості наших взаємовідносин – одна з найважливіших сторін світу людського.
В.О.Сухомлинський
В закладі виховується 305 дітей.
Працює 11 груп:
1 група для дітей віком від 2 до 3 років
3 групи для дітей 4 – го року життя
2 групи для дітей 5-го року життя
3 групи для дітей 6 – го року життя
2 логопедичні групи для дітей 5-го та 6-го року життя
Серед дошкільних груп діють 3 групи інклюзивної освіти, в яких виховується 5 дітей з особливими освітніми потребами. В закладі створені умови для навчання, виховання та розвитку дітей з ООП: працюють 3 асистенти вихователя, вихователі, залучені спеціалісти – практичний психолог, соціальний педагог, вчителі – логопеди, вчитель – дефектолог, вчитель-реабілітолог; обладнані сенсорні куточки, систематизований дидактичний матеріал, є пандус та кнопка виклику.
В закладі обладнані та працюють кабінети: медичний, методичний, практичного психолога, соціального педагога, вчителів-логопедів, інструктора з фізкультури та музичних керівників.
Функціонують дві зали: музична та спортивна.


Узагальнюючі дані про якісний склад педагогічних працівників.
Всього педагогічних працівників: 32 чоловіки
З них:
1. За освітою:
Повна вища освіта – 25 78%
Неповна вища освіта – 4 13%
Базова вища освіта – 3 9%
2. За фахом:
Фахова освіта – 16 50%
Нефахова освіта – 16 50%
3. За категоріями:
Спеціаліст вищої категорії – 10 чоловік 31%
Спеціаліст першої категорії – 6 чоловік 19%
Спеціаліст другої категорії – 7 чоловік 22%
11-й тарифний розряд – 4 чоловіки 13%
Не атестувалися – 5 чоловік 15%
4. Педагогічне звання
Вихователь-методист/вчитель-методист – 10 чоловік 31%
Старший вихователь – 1 чоловік 3%
Відмінник освіти України – 1 чоловік 3%
5. За стажем роботи
До 5 років – 5 16%
До 10 років – 7 22%
До 20 років – 9 28%
Більше 20 років – 11 34%
Мова освітнього процесу – українська.
Заклад працює за 5-денним режимом роботи.
Чергова ранкова група з 07.00 до 07.30год.
Вечірня група з 18.00 до 19.00 год.
Головний зміст освітньої діяльності дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компонента дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти впродовж всього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
Важливим аспектом роботи колективу є питання оптимізації освітнього процесу, урізноманітнення форм співпраці з батьками та їх активізації. Педагогічний колектив при цьому ефективно використовує важливі принципи основного документу, у плані змісту, завдань, цілей дошкільної освіти – Базового компоненту, – як інтеграція, гуманізація, систематизація; що дає можливість успішно вирішувати завдання щодо формування освіченої творчої особистості, набуття життєвої компетентності дитини.

Освітній процес здійснюється за програмами:
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О.І. Білан, за загальною редакцією О.В. Низковської, 2017 р.
Освітня програма «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку [Н. В. Гавриш, Т. В. Панасюк, Т. О. Піроженко, О. С. Рогозянський, О. Ю. Хартман, А. С. Шевчук]; За заг. наук. ред. Т. О. Піроженко, 2017 р.
Парціальна програма курсу «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»/ Н.Гавриш, О.Пометун, 2019 р.
Понеділок - П'ятниця (7:00 – 19:00)
Суббота та Неділя - Вихідні
Україна, м. Житомир 10001
вулиця Довженка, 11
Понеділок - 14.00 - 17.00
Середа - 9.00 - 12.00
(0412) 43-76-71
57barvinok@ukr.net