Наші вихователі:
Стеценко Любов Борисівна
Панчук Надія Петрівна
Вчитель-логопед: Висоцька Тетяна Борисівна
Помічник вихователя:
Гурська Катерина Миколаївна
Зустрічає діток
Наш група «Колосок».
Тут на них чекає казка,
Доброта, тепло і ласка.
«Колосок» – чарівний край:
Заходь, дивуйся,
Пізнавай …. .
Педагогічне кредо Панчук Надії Петрівни : «Даруй себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві» Ш.Амонашвілі
Педагогічне кредо Стеценко Любов Борисівни : «Озирнімося, вслухаємося, будемо жити задля дітей» С.Русова
«Колосок » – різновікова логопедична група, в якій виховуються діти віком від 4 до 6 років, які мають вади мовлення. Мета роботи педагогів – вихователів та вчителів-логопедів – створити сприятливі умови для корекційної роботи, направленої на формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку. В групі оснащений логопедичний кабінет, створено різноманітне, естетично оформлене предметно-розвиваюче середовище, що дозволяє забезпечувати практично всі напрямки корекційної логопедичної роботи з дітьми з усунення мовного недорозвитку. Педагоги намагаються оточити кожну дитину піклуванням і любов’ю, закладаючи основи різноманітних знань і умінь, докладають максимум зусиль для того, щоб діти із задоволенням щодень приходили до дитячого садочка.
Освітня діяльність планується та організовується за програмою розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля» та діючими програмами для дітей з порушенням мовлення. Програмний матеріал пропонується поетапно з поступовим ускладненням з урахуванням найближчої зони розвитку, як всієї групи дітей, так і кожної дитини. Також педагоги групи приділяють увагу розвитку сприйняття, мнестичних процесів, мотивації, доступних форм наочно-образного та словесно-логічного мислення, пізнавальних інтересів у цілому. Тим самим вихователі створюють доброзичливу атмосферу в групі для співпраці, спілкування і взаємодії дітей протягом усього дня. Педагоги у групі мають можливість повсякденно спостерігати мовну діяльність дітей і контролювати мовлення дітей відповідно до вже засвоєних ними вмінь та навичок. Для забезпечення ефективної роботи з дітьми педагоги груп и впроваджують інноваційні технології, що забезпечено необхідним навчальним, демонстраційним та роздатковим матеріалом, а саме: коректурні таблиці та кільця Луллія.
Коректурні таблиці.Використання даної технології формує здатність дитини творчо, нешаблонно мислити, самостійно поповнювати свої знання, активізувати вже наявні знання та життєвий досвід. Головне, що забезпечує успіх їх використання, – живий інтерес дітей, радість відкриття, допитливість, мовленнєва ініціативність, задоволення від відчуття своєї інтелектуальної спроможності.
Кільця Луллія. Використання даної технології сприяє розвитку розумової діяльності. Діти мають змогу слухати, відповідати на запитання, розповідати, спілкуватися, створювати життєві ситуації, думати, порівнювати, встановлювати причинні зв’язки і залежності, узагальнювати, робити висновки. Діти мають справу зі словом, яке супроводжується наочністю.
Для розвитку творчо спрямованої особистості, творчої уяви, креативності, виховання естетичних почуттів та почуття гармонії, художнього смаку в групі працює гурток «Паперові фантазії», де діти знайомляться з використанням різноманітних нетрадиційних технік використання паперу (обривання, орігамі і т.д.), вчаться створювати композиції, заповнюючи всю площину аркуша, передавати характерність образів кольором і використанням різноманітного матеріалу ( природний, покидьковий, папір різної фактури тощо). Робота дітей з папером приносить велику користь: розвиває почуття форми, кольору, пропорції, тренує м’язи пальців рук, вдосконалює окомір та зорову пам’ять, розвиває абстрактне та логічне мислення, уяву, фантазію. Дана діяльність формує у дітей естетичний смак, виховує наполегливість, посидючість, позитивні моральні якості.
Міні – музей «Ляльковий дім» – це особливий розвивальний простір, який був створений спільними зусиллями дітей, батьків та педагогів. В ньому зібрані різні види ляльок, їх історії створення та появи в міні-музеї. Для дошкільника музейна екскурсія – це специфічний вид спілкування, саме тут відбувається виховання культурою. Під час зустрічі дитини з предметом, який розповідає про час, не тільки відбувається насичення естетичними враженнями, а й засвоюються етичні правила і норми. Робота дітей в міні-музеї має унікальну здатність впливати на інтелект, волю та емоції дитини водночас. Через експонати іде результативна передача знань, навичок, суджень, оцінок, почуттів.