ЯК АДЕНОЇДИ ВПЛИВАЮТЬ НА МОВЛЕННЯ ДИТИНИ
«Особливості корекції фонетичної сторони мовлення з урахуванням компенсаторних можливостей дитини» Як часто навколо себе ми чуємо неправильне мовлення. Навіть диктори телебачення, на жаль, мають безліч дефектів у вимові: сигматизм свистячих, шиплячих, горловий або проторний [р] і т.д. Відсоток мовленнєвих порушень, зокрема дефективної звуковимови, щороку не зменшується, а зростає. З чим це пов’язано? Мабуть, з … Продовжити читання “Консультація від вчителя-логопеда”
Із цеглинками граємо – мовлення розвиваємо (корекційні ігри для дітей з особливими потребами) Малята залюбки бавляться яскравими конструкторами LEGO. А ще їх можна використовувати в корекційно-розвивальній роботі під час логопедичних занять. Це допоможе створити позитивний настрій, попередити виникнення негативних емоцій, пов’язаних із труднощами в опануванні мовленнєвого матеріалу, розвивати дрібну моторику, зорово-моторну координацію, психічні та … Продовжити читання “Консультація від вчителя логопеда”